Drift og vedligeholdelse
Vores målsætning for helse, miljø og sikkerhed er, at KLP Ejendomme A/S skal bidrage til et godt bygningsmæssigt miljø gennem bedst mulig forvaltning, drift og vedligeholdelse af vores ejendomme. Dermed forebygger vi ulykker, helse- og miljøskader for vores lejere, egne ansatte og vores omgivelser.
Har du spørgsmål om drift og vedligeholdelse, kan du kontakte følgende alt efter ejendom:
Teglholmsgade 1-3, Gærtorvet 1-5, Østergade 8-12, Sundkrogsgade 7-9, Skelbækgade 3A, Weidekampsgade 6: Max Werner Petersen
HUB1: Kristian Urban Hansen
HUB2+HUB3: Jesper Aamann Hansen
Weidekampsgade 12-16: Lasse Skydt
Drift
Vi er stolte af, at det er KLP Ejendomme A/S selv, der står for driften af ejendommene og forestår/foranlediger leverancer/ydelser af varer og tjenester til fælles anvendelse og drift af ejendommene.
Generelt omfatter driften følgende ydelser, som dog kan variere meget fra ejendom til ejendom:
- Periodisk tilsyn med ejendommene, service, kontrol og drift af tekniske anlæg
- Udarbejdelse af driftsregnskab
- Kontrol og renholdelse af fællesarealer inde og ude
- Varme, køling, ventilation
- Renovation
- Internkontrol
- Vagttjeneste og sikring
Tilbagemeldinger
Vi er som ejendomsejer helt afhængig af tilbagemeldinger fra vores lejere, såvel ros som kritik. Du kan finde vores kontaktinformationer her.
Affaldshåndtering
Hos KLP Ejendomme har korrekt affaldssortering høj prioritet som en del af vores generelle miljøpolitik.
Vi fører løbende statistikker over sorteringsgraden for at sikre, at affaldet kan genanvendes bedst muligt. Er du i tvivl om, hvordan din virksomheds affald skal sorteres, følger vi Københavns kommunes retningslinjer. Der er skilte i vores affaldsrum, men tit sker sorteringen allerede i virksomheden. Derfor opfordrer vi til at klikke ind på denne guide. Her kan du læse mere om sorteringen og evt. hente sorteringsskilte til jeres beholdere.
Er du i tvivl om, hvordan fx engangsklude, kaffekapsler eller en tredje specifik genstad skal sorteres, kan vi anbefale denne side.
Har du yderligere spørgsmål til affaldshåndtering, er du altid velkommen til at kontakte Ina Lohse.
Vedligeholdelse
Målet med vedligeholdelse er at opretholde ejendommens forudsatte standard.
Profil
KLP Ejendomme ser vedligeholdelse af vores ejendomme som en meget vigtig del af forvaltningen. Vi har gode rutiner for vedligeholdelsesplanlægning og opretholder en generelt god stand i vores ejendomsmasse. Vi tænker langsigtet og har 1-, 3- og 5-årsplaner for vedligeholdelse.
KLP Ejendomme og vores lejere
Delt ansvar for vedligeholdelse. KLP Ejendomme har det særlige ansvar for vedligeholdelse af fællesarealer, tekniske anlæg og ejendommens facader. Indvendig i de enkelte lejemål er det lejeren, som har ansvaret for vedligeholdelsen. I lejeperioden skal lejer vedligeholde lokalerne, således at de opretholder samme standard som ved overtagelsen.
Lejerservice i HUBNORDIC i Ørestad
Motion og sundhed
Renseri- og vaskeordning
Frisør
Massør
Booking af møderum og service
Cykel reperation og - vedligeholdelse
Forplejning
Plante- og blomsterservice
Rengøring
Receptionstjeneste
Tips til indeklima i HUBNORDIC
Vi har samlet en række tips til at bruge vores systemer optimalt, så jeres indeklima altid understøtter det gode arbejdsmiljø.
Sådan fungerer solafskærmingen i HUB2 og HUB3
Solafskærmningen i HUB2 og HUB3 er automatisk styret og reagerer derfor selv på solintensitet og solhøjden.
- Læs mere her